خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 13:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

فیلم «ضد» و داستان نفوذ!

نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی به حضور خود ‏در مراسم افتتاحیه اکران دانشگاهی فیلم سینمایی «ضد» در دانشگاه علامه طباطبایی،اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



در مراسم افتتاحیه اکران دانشگاهی فیلم سینمایی «ضد» اثر امیرعباس ربیعی در دانشگاه علامه طباطبایی که از سوی بسیج دانشجویی برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع این فیلم مربوط به دوران بحرانی اسفند ۱۳۵۹ تا اواخر سال ۱۳۶۰ می‌باشد،پیرامون مسأله اصلی فیلم که ‎نفوذ است، صحبت شد. 



‏فیلم «ضد» داستان فردی به نام محمدرضا کلاهی صمدی را روایت می‌کند که تا امروز مظنون اصلی اقدام تروریستی هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی، رئیس دیوان عالی کشور، ۴ وزیر، ۲۷ نماینده مجلس، چندین معاون وزیر و جمعی دیگر از اعضای ‎حزب جمهوری اسلامی است.



محمدرضا کلاهی از اعضای ناشناس و رده پایین  سازمان منافقین بود که بصورت کاملاً مرموزی با کمک فردی به نام جواد قدیری که در کمیته انقلاب نفوذ کرده بود و در ماجرای واقعه هفتم تیر نیز از عوامل انتقال دهنده بمب‌های ساخته شده نیز بوده است، به تشکیلات حزب جمهوری اسلامی وارد می‌شود.



‏مهم‌ترین دلیل نفوذ، عدم گزینش درست افراد حتی برای جایگاه‌های غیر مؤثر است که می‌تواند در یک مجموعه زمینه‌ساز یک نفوذ بزرگ را فراهم کند تا جایی که حتی این فرد مورد اعتماد شهید بهشتی نیز قرار می‌گیرد. مراقبت در گزینش افراد یکی از تجربیات مهمی است که باید از آن درس گرفت.



 تشکل‌های دانشجویی به عنوان جایی که کار ویژه آنها ساخت نیروی انسانی مؤمن و کارآمد برای نظام جمهوری اسلامی است، باید چنین مراقبتی را داشته باشند، چراکه اگر دقت لازم نشود، این موضوع می‌تواند به بدل خود تبدیل شده و ظرفیت جریان دانشجویی را به محلی برای ورود نیروهای نفوذی تبدیل کند./



 

  • کد خبر : 372560
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار